Todos los vídeos

• Imatge d'alta definició a casa?

Publicació: 28/02/2008

T'imagines veure una pel·lícula en alta definició al sofà de casa? A la Politècnica estem desenvolupant noves aplicacions de vídeo en alta definició sobre xarxes IP de nova generació.

Xavier Miguélez i Fran Iglesias. Departament d'Enginyeria Telemàtica. Fundació i2Cat.

• Podem detectar a l'instant el rebuig d'un ronyó trasplantat?

Publicació: 28/02/2008

Fins ara, per saber si un ronyó trasplantat era acceptat havíem d'esperar per veure com responia el cos del receptor. A la Politècnica, fem que sigui una alerta la que detecti a l'instant si el ronyó és rebutjat.

Paco Bogóñez. Departament d'Enginyeria Electrònica

• Les proteïnes i els gens, parlen?

Publicació: 28/02/2008

Hi ha proteïnes que regulen com i amb quina intensitat han d’actuar els gens. Gràcies a l’estudi d’aquestes regions reguladores de l’expressió genètica que fem a la UPC, podem, per exemple, evitar futurs càncers.

Jesús M. López. Barcelona Supercomputing Center

• Entendrà l'ordinador els nostres gestos?

Publicació: 28/02/2008

Ordinadors que escolten, miren, entenen i parlen: podrem millorar la nostra relació amb les màquines? Per investigar la percepció visual i acústica del sistemes informàtics disposem de l’Smart Room.

Cristian Canton. Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions. Grup de Processament d'Imatge i Vídeo.

• Biblioteca de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB)

Publicació: 03/09/2007

Recursos d’informació i serveis de qualitat en l’àmbit de l’enginyeria industrial al teu abast! T'oferim informació especialitzada i serveis de qualitat sobre enginyeria industrial: préstec i obtenció de documents, sessions de formació, pàgina web, àrea d'autoaprenentatge, La Factoria, el fons històric de la Ciència i de la Tècnica i molts recursos més!

• Biblioteca Rector Gabriel Ferraté (BRGF)

Publicació: 15/01/2007

Consulta i préstec de documents en qualsevol format i suport, espais per a l'estudi i la lectura, serveis de suport a les activitats d'aprenentatge i de recerca, biblioteca digital amb eines 2.0... Tot això i molt més està a la teva disposició a la BRGF! Et vols passejar per la biblioteca més significativa del sistema bibliotecari de la UPC? Pots fer-ho en menys d'un minut.