Welcome ceremony to PhD students 2020-2021

institucional

per UPC
Novembre 2020

Welcome ceremony to PhD students 2020-2021 academic year by the UPC Doctorat School

Visualitzacions False visualitzacions

Welcome speech by Prof. Francesc Sepulcre Sánchez, director of the Doctoral School of the Universitat Politècnica de Catalunya. Welcome speech by Prof. Francesc Torres Torres, rector of the Universitat Politècnica de Catalunya.
Brief speech by Prof. Santiago Gassó Domingo, vice-rector for Academic Policy of the Universitat Politècnica de Catalunya.
Brief speech The Organization and funcions of the Doctoral Student Council of the UPC by the Doctoral Student Council sharing their experience, objectives and work plan.
Presentation of the Special Doctoral Awards 2020. Brief speech by Dr. Carlos Abellán Sánchez, sharing his experience as PhD Doctoral Studend and awarded with the Special Doctoral Award 2020.
Brief speech and closing words by Prof. Francesc Torres Torres, rector of the Universitat Politècnica de Catalunya.