Welcome ceremony to PhD students 2019-2020: brief speech

institucional, internacional

per Servei de Comunicació
Desembre 2019

Xerrades de tancament de la sessió de benvinguda als nous estudiants de doctorat.

Visualitzacions False visualitzacions

El passat 8 de novembre va tenir lloc a l'Auditori (obriu en finestra nova) de l'edifici Vèrtex de la UPC, la sessió de benvinguda als nous estudiants de doctorat, l'acte ha estat també el marc del lliurament dels premis extraordinaris de doctorat de la promoció 2016-2017.

En finalitzar la cerimònia s'han realitzat dues xerrades especialment adreçades als nous estudiants de doctorat: ‘5 tricks to take advantage of UPC libraries’, a càrrec de Pilar Bombín i Anna Rovira, del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC (obriu en finestra nova) ; i ‘Assessment/support from the International Students Office, for your legal procedures during your stay’, que ha ofert Bérénice Martín, del Gabinet de Relacions Internacionals (obriu en finestra nova) .

Sala de Premsa (obriu en finestra nova)