Welcome ceremony to PhD students 2019-2020

institucional, internacional

per Servei de Comunicació
Desembre 2019

Welcome ceremony to PhD Students 2019-2020 academy year by the Doctoral School.

Visualitzacions False visualitzacions

El passat 8 de novembre va tenir lloc a l'Auditori (obriu en finestra nova) de l'edifici Vèrtex de la UPC, la sessió de benvinguda als nous estudiants de doctorat, l'acte ha estat també el marc del lliurament dels premis extraordinaris de doctorat de la promoció 2016-2017.

Els premis extraordinaris de doctorat (obriu en finestra nova) s’atorguen entre aquelles persones que han obtingut el grau de doctor amb una qualificació de cum laude en el curs acadèmic 2016-2017 en qualsevol programa de doctorat de la Universitat Politècnica de Catalunya ·BarcelonaTech (UPC), distribuïts entre els cinc àmbits de coneixement que s’estableixen a la convocatòria: arquitectura, urbanisme i edificació; ciències; enginyeria civil; enginyeria de les TIC, i enginyeria industrial. Un total de 29 doctors han rebut aquest reconeixement.