Welcome ceremony to PhD Students 2018-2019 academy year

institucional

per UPC
Desembre 2018

Sessió benvinguda als nous estudiants de doctorat i lliurament dels premis extraordinaris de doctorat de la promoció 2015-2016.

El passat 9 de novembre va tenir lloc a l'Auditori de l'edifici Vèrtex de la UPC, la sessió de benvinguda als nous estudiants de doctorat, l'acte ha estat també el marc del lliurament dels premis extraordinaris de doctorat de la promoció 2015-2016.

Els premis extraordinaris de doctorat s’atorguen entre aquelles persones que han obtingut el grau de doctor amb una qualificació de cum laude en el curs acadèmic 2015-2016 en qualsevol programa de doctorat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), distribuïts entre els cinc àmbits de coneixement que s’estableixen a la convocatòria: arquitectura, urbanisme i edificació; ciències; enginyeria civil; enginyeria de les TIC, i enginyeria industrial. Un total de 39 doctors han rebut aquest reconeixement.

Sala de Premsa (obriu en finestra nova)