"Vaig trobar la meva primera feina fent les pràctiques durant la carrera"

dona i tecnologia, telecomunicacions

per UPC
Maig 2018

Quines oportunitats professionals ofereix el grau en Enginyeria Telemàtica? Coneix en aquest vídeo l’experiència personal de Carol Cerro, alumni UPC.

Després d’estudiar un Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) vinculat a les telecomunicacions, Carol Cerro es va animar a estudiar el grau en Enginyeria Telemàtica a l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) (obriu en finestra nova) . Tenir inquietuds tecnològiques i moltes ganes d’aprendre són els requisits imprescindibles per aventurar-se en aquest grau, tal i com explica Carol en aquest vídeo.

Descobreix en aquest clip les sortides professionals d’aquest grau amb una inserció laboral de pràcticament del 100 %, segons dades de la 6a enquesta d’inserció laboral a les persones titulades de les universitats catalanes de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya).

Aquest vídeo s’emmarca en la campanya ‘Deixa’t seduir!’ (obriu en finestra nova) que promou titulacions UPC poc conegudes, però que gaudeixen d’una elevada inserció laboral, a través del testimoni audiovisual d’un grup de nois i noies que ja s’han graduat. Els vídeos recullen la seva experiència en aquests estudis poc visibles, però rellevants per a diversos sectors econòmics estratègics del país i que gaudeixen d’una elevada inserció laboral.