UPC Diàlegs: Energia i Emergència Climàtica

energia, sostenibilitat

per UPC
Juny 2020

#UPCDiàlegs: Energia i Emergència Climàtica.
Sessió inaugural: Compromís Energia i Clima

Visualitzacions False visualitzacions

La sessió inaugural ha comptat amb la intervenció de Francesc Torres, rector de la UPC, i Manel Torrent, director de l'Institut Català d'Energia (ICAEN), que han donat la benvinguda de la sessió.
Sota el títol 'Compromís Energia i Clima', la sessió inaugural ha comptat amb la participació de:
- Joan Groizard, director de l’Institut per a la Diversificació i l’Estalvi de l’Energia (IDAE)
- Carme Garcia Lorés, experta en planificació energètica municipal i ex-alcaldessa de Rubí
- Antonio Cerrillo, periodista especialitzat en temes de medi ambient de La Vanguardia
- Dan Vivas, estudiant d’enginyeria de la UPC i membre del col·lectiu UPC Clima.

Els participants, moderats pel vicerector de Transferència de Coneixement i Innovació de la UPC (obriu en finestra nova), Jordi Berenguer, han reflexionat sobre com es poden desenvolupar accions eco-sostenibles des de diferents àmbits de la societat.

UPC Diàlegs: Energia i Emergència Climàtica (obriu en finestra nova)