Un respirador d'emergència portable de baix cost?

enginyeries industrials, informàtica

per UPC
Juny 2020

#CafèambTech amb Pere Palà, Pau Lafoz, Aleix Badia i Joan Martínez.

Visualitzacions False visualitzacions

Investigadors, alumni i personal d'administració i serveis de la Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) (obriu en finestra nova) s'han mobilitat per construir un respirador d'emergència de baix cost, basat en tecnologia que es pot reproduir arreu del món. Ho expliquen en aquest vídeo l'investigador Pere Palà, els alumni Pau Lafoz i Aleix Badia i el tècnic de laboratori Joan Martínez.

#CafèambTechUPC és una campanya de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) a les xarxes socials que difon els projectes que la comunitat universitària està desenvolupant durant el confinament per l'emergència sanitària provocada per la COVID-19 a través de vídeos elaborats pels mateixos protagonistes.

#CafèambTechUPC
#UPCDesDeCasa