Torneig FIRST LEGO League (FLL) a la UPC 2019

robòtica, secundària

per Servei de Comunicació
Març 2019

Dissabte, 2 de febrer, es va celebrar el torneig de FIRST LEGO League (FLL) al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Visualitzacions False visualitzacions

En el torneig FIRST LEGO League (FLL) Obre en finestra nova de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) van participar 20 equips d’estudiants de primària i secundària d’entre 10 i 16 anys, que van resoldre diferents missions amb els seus robots LEGO. Van participar més de 200 estudiants que provenien de 16 escoles i instituts, majoritàriament de la ciutat de Barcelona, però també de Sant Cugat del Vallès i de Molins de Rei.

Els nois i noies, amb els seus robots LEGO MINDSTORMS Education, van investigar i buscar solucions creatives al voltant del repte anomenat INTO ORBIT. Enguany, els participants es van ‘posar en òrbita’ i els reptes als què giraven al voltant de l’exploració espacial.

Es tracta d'un torneig internacional que té per objectiu despertar l'interès dels joves per la ciència i la tecnologia. Els participants en el torneig, a més de defensar el seu projecte científic, dissenyen, construeixen i programen robots utilitzant la tecnologia LEGO® MINDSTORMS®. La intenció és que els joves investiguin i resolguin desafiaments científics actuals, apliquin conceptes matemàtics i científics en la vida real, desenvolupin habilitats i competències com el treball en equip, la resolució de problemes i la comunicació, i participin i es diverteixin en el torneig.