Torneig FIRST LEGO League a la UPC 2018

robòtica, secundària

per UPC
Febrer 2018

Més de 200 estudiants de primària i secundària van participar, el 27 de gener, en el primer torneig classificatori a Barcelona de la FIRST LEGO League (FLL), que va organitzar la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al Campus Nord de Barcelona.

Més de 200 estudiants de primària i secundària van participar, el dissabte 27 de gener, en el primer torneig classificatori a Barcelona de la FIRST LEGO League (FLL) Obre en finestra nova, que va organitzar la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al Campus Nord de Barcelona amb la col·laboració de la Fundació Scientia (obriu en finestra nova) .Els estudiants, amb els seus robots LEGO MINDSTORMS Education, van investigar i buscar solucions creatives al voltant del repte anomenat HYDRO DYNAMICS, dedicat al cicle humà de l’aigua i orientat a millorar la manera amb què la busquem, la transportem, la utilitzem o la disposem.

En aquest torneig van participar 22 equips, de 17 escoles i instituts de Barcelona i una d’Esplugues de Llobregat. La jornada es va cel·lebrar paral·lelament a l’Auditori i a diferents espais de l’edifici Vèrtex de la UPC al llarg de tot el matí del dissabte.