Torneig FIRST LEGO League a l’EEBE de la UPC 2019

robòtica, secundària

per Servei de Comunicació
Març 2019

Més de 100 nois i noies van participar, el 9 de febrer, en el torneig classificatori FIRST LEGO League (FLL) a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) al Campus Diagonal-Besòs.

Visualitzacions False visualitzacions

Més de 100 nois i noies van participar, el dissabte 9 de febrer, en el torneig classificatori a Barcelona de la FIRST LEGO League (FLL) Obre en finestra nova. La UPC, ha acollit aquest segon torneig classificatori a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est ( Avda. Eduard Maristany,16, Barcelona) Obre en finestra nova amb la col·laboració de la Fundació Scientia. Els nois i noies, amb els seus robots LEGO MINDSTORMS Education, van investigar i buscar solucions creatives al voltant del repte anomenat INTO ORBIT. Enguany, els participants es van ‘posar en òrbita’ i els reptes als què giraven al voltant de l’exploració espacial.

En aquest torneig han participat 14 equips, d'escoles, instituts i centres de robòtica de Barcelona, Cornellà de Llobregat, Montcada i Reixac, Sant Adrià de Besòs, Santa Coloma de Gramanet i Terrassa.Els joves que participen en el torneig estaran distribuïts en 14 equips, vuit dels quals ho fan a través del Pla Social que la Fundació Scientia (obriu en finestra nova) entitat promotora de FIRST LEGO League a Espanya, va posar en marxa l'any passat. El pla té com a objectiu potenciar el talent de nois i noies que provenen d’entorns més desafavorits per tal que el foment de la ciència i la tecnologia arribi a tots els centres educatius, sigui quina sigui la seva situació. Així, aquests equips han estat becats per la Fundació i, a més, han comptat amb el seguiment de professorat de l’EEBE.