Taula rodona: Què vols ser de gran? Enginyera!

aeroespacial, biosistemes, dona i tecnologia, telecomunicacions

per ESAB i EETAC
Febrer 2020

La taula rodona es va emmarcar en el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència.

Visualitzacions False visualitzacions

El dimarts 11 de febrer va tenir lloc a la sala polivalent de l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB) la taula rodona: Què vols ser de gran? Enginyera!

La taula va ser moderada per Lídia Arroyo, investigadora del grup de recerca de l’IN3 UOC (obriu en finestra nova) en Gènere i TIC. A la taula van participar enginyeres i enginyers de diferents generacions, així com estudiants de l’ESAB i l’ Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), que van explicar la seva trajectòria relacionada amb les diferències de gènere en el món de la ciència i de la tecnologia. Els ponents a la taula van ser: Sílvia Ruiz, Daniel López Codina, Raquel Rubión, Gerard Ribera, Elisabeth Rodríguez i Mikel Arina. El públic assistent també va participar en el debat responent a una enquesta, mitjançant el mòbil, que va visibilitzar els seus coneixements i el possible biaix de gènere en l’àmbit de la ciència i la tecnologia.

La taula rodona s’emmarca en el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència i va ser organitzada per l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB) (obriu en finestra nova) i l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) (obriu en finestra nova).

Setmana de la Dona a la UPC (obriu en finestra nova)