Ara veus Symposium on 'Urban mobility challenges'

Novembre 2017

enginyeria civil

Amplia pantalla

Cicle de xerrades-debat entorn la mobilitat urbana organitzada per CARNET a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona.

Visualitzacions 99

comparteix: envia un correu electronic

comparteix: al Facebook

La Sala d'Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB) acull el proper dilluns 13 de novembre un cicle de xerrades-debat entorn el concepte de mobilitat urbana, 'Symposium on Urban mobility challenges'. La jornada, organitzada per CARNET, la Universitat Politècnica de Catalunya i el Niedersächsisches Forschungszentrum Fahrzeugtechnik (NFF), tindrà lloc de 9:30 h a 13:30 h i el programa inclou tres taules rodones: Opportunities and challenges from policy makers perspective; End user perspective and challenges i Accessibility and multimodality. La jornada coincideix amb la celebració de l'Smart City Expo World Congress, que tindrà lloc a Barcelona del 14 al 16 de novembre.

La jornada està organitzada per CARNET, la UPC i el Niedersächsisches Forschungszentrum Fahrzeugtechnik (NFF), un centre de recerca del TU9, l'associació d'universitats tècniques alemanes. CARNET és el primer hub d’investigació i innovació centrat en l’àmbit de la mobilitat urbana a Barcelona. Impulsat per la UPC, Volkswagen Research i SEAT, és la primera plataforma de coneixement i de col·laboració entre la indústria i la universitat. Està oberta a la participació d’institucions i d’empreses que vulguin donar resposta als reptes de la mobilitat urbana. La iniciativa, coordinada pel Centre d’Innovació i Tecnologia de la Universitat (CIT UPC).