Students from UPC, ESADE and IED present prototypes and solutions to improve urban mobility at CERN

Visualitzacions False visualitzacions

Vuit equips d’estudiants i estudiantes de la UPC –de l'Escola de Telecomunicació de Barcelona (obriu en finestra nova) i de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (obriu en finestra nova)–, d’Esade i l’IED Barcelona han presentat, el 12 de desembre, a l’Organització Europea per a l’Energia Nuclear (CERN), a Ginebra, els projectes i prototips creats conjuntament per millorar el desenvolupament sostenible de les ciutats a través de la mobilitat urbana, repte plantejat en l’edició d’enguany del Challenge Based Innovation (CBI).