Ara veus Conferència: "Drones para salvar el mundo"

per UPC
Novembre 2018

aeroespacial, centres docents, secundària

Amplia pantalla

Dijous, 15 de novembre, d'11 a 12 hores, a la sala d'actes de l'EETAC tindrà lloc la conferència: "Drones para salvar al mundo", activitat programa dins de la Setmana de la Ciència a la UPC.

Visualitzacions 44

comparteix: envia un correu electronic

comparteix: al Facebook

Per poder visualitzar correctament les emissions en directe al canal UPCtv és necessari tenir habilitat el connector de Flash.Clica a aquest enllaç per activar-lo i visualitzar correctament l'emissió.
Recomanem l'ús del navegador Firefox per la correcta visualització d'aquesta retransmissió.

El proper dijous 15 de novembre, d'11 a 12 hores, a la sala d'actes de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) (obriu en finestra nova) , tindrà lloc la conferència: "Drones para salvar al mundo", a càrrec de Carlos Ferraz Pueyo, director d'Innovació a HEMAV, líder en tecnologia i aplicacions de Drons, situada al Campus del Baix Llobregat. Aquesta conferència es realitza dins de les activitats de la Setmana de la Ciència 2018, i està dirigida a estudiants de l'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

Setmana de la Ciència (obriu en finestra nova)