Quins són els beneficis mediambientals del confinament?

enginyeries industrials, sostenibilitat

per UPC
Maig 2020

#CafèambTech amb José María Baldasano

Visualitzacions False visualitzacions

José Maria Baldasano, catedràtic d'Enginyeria Ambiental a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) (obriu en finestra nova) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), reflexiona en aquest vídeo sobre els efectes mediambientals del confinament, amb la reducció del trànsit a les ciutats i la millora de la qualitat de l'aire.

#CafèambTechUPC és una campanya de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) a les xarxes socials que difon els projectes que la comunitat universitària està desenvolupant durant el confinament per l'emergència sanitària provocada per la COVID-19 a través de vídeos elaborats pels mateixos protagonistes.

#CafèambTechUPC
#UPCDesDeCasa