Una embarcació de vela construïda amb plànols de fa 100 anys

nàutica

per UPC
Novembre 2018

Dos estudiants de la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) han construït una embarcació de vela amb plànols de fa 100 anys. En aquest vídeo, els protagonistes, ens expliquen tot el projecte fins el dia que navegaran pel port Marina Vela de Barcelona.

Eloy Edo i Simó Vicens, estudiants de la Facultat de Nàutica de Barcelona de la UPC (FNB) (obriu en finestra nova), que cursen el grau en Enginyeria en Sistemes i Tecnologia Naval (obriu en finestra nova), han actualitzat mitjançant programes informàtics i han afegit petites modificacions tècniques per millorar-ne el disseny embarcació clàssica de competició a vela tipus Missile, de 5,3 m d’eslora i amb capacitat per a dues persones, que s’ha construït a escala real, en el marc del seu treball de fi de grau.