Lliçó inaugural del curs 2019-2020 a la UPC

institucional

per UPC
Octubre 2019

Lliçó inaugural del curs acadèmic 2019-2020 a la UPC, a càrrec de la doctora en Física Ulrike Felt.

Visualitzacions False visualitzacions

El divendres, 4 d’octubre, va tenir l'acte inauguració el curs acadèmic 2019-2020 de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech. La doctora en Física Ulrike Felt (Àustria, 1957), catedràtica i cap del Departament de Recerca i Ciències i Tecnologia de la Universitat de Viena, va pronunciar lliçó inaugural, titulada ‘Universities and their role in fostering "response-ability" in a fast developing socio-technical world’.

El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, Francesc Torras va presidir l'acte, que va comptar amb la participació del secretari d’Universitats i Recerca Generalitat de Catalunya, Francesc Xavier Grau; el president del Consell Social de la Universitat, Ramon Carbonell; l’artista Perico Pastor que va presentar el logo que ha dissenyat amb motiu del 50è aniversari de la UPC (obriu en finestra nova). També va intervenir la secretaria general de la UPC, Margarida Espona, que va introduir la Memòria del curs 2018-2019 (obriu en finestra nova) de la Universitat.

Sala de Premsa (obriu en finestra nova)