"La UPC m'ha aportat el valor de l'esforç i creure en mi mateixa"

dona i tecnologia, enginyeries industrials, tèxtil

per UPC
Maig 2018

Quines oportunitats professionals ofereix el grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil? Coneix en aquest vídeo l’experiència personal de Mercè Morató, alumni UPC.

Mercè Morató va estudiar el grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil a l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) (obriu en finestra nova) de la UPC. Va aconseguir la seva primera feina abans de finalitzar la carrera i la seva trajectòria professional com a tècnica de teixits ja l’han permès treballar a empreses com ara Mango o Pronovias.

Descobreix en aquest clip les sortides professionals d’aquest grau amb una inserció laboral de pràcticament del 100 %, segons dades de la 6a enquesta d’inserció laboral a les persones titulades de les universitats catalanes de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya).

Aquest vídeo s’emmarca en la campanya ‘Deixa’t seduir!’(obriu en finestra nova) que promou titulacions UPC poc conegudes, però que gaudeixen d’una elevada inserció laboral, a través del testimoni audiovisual d’un grup de nois i noies que ja s’han graduat. Els vídeos recullen la seva experiència en aquests estudis poc visibles, però rellevants per a diversos sectors econòmics estratègics del país i que gaudeixen d’una elevada inserció laboral.