"La Universitat m'ha donat perseverança"

dona i tecnologia, nàutica

per UPC
Maig 2018

Quines oportunitats professionals ofereix el grau en Tecnologies Marines? Coneix en aquest vídeo l’experiència personal d’Anna Lamas, alumni UPC.

Anna Lamas va iniciar el grau en Tecnologies Marines a la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) (obriu en finestra nova) gairebé per casualitat i ara, a poques setmanes de finalitzar la carrera, l’apassiona. Després de realitzar les pràctiques acadèmiques del grau al departament d’R+D+I d’una companyia naviliera a Wärtsilä, Finlàndia, el seu projecte més immediat és descobrir món i adquirir experiència professional internacional a Finlàndia, Japó o Corea del Sud, tal i com explica en aquest vídeo.

Descobreix en aquest clip les sortides professionals d’aquest grau amb una inserció laboral de pràcticament del 100 %, segons dades de la 6a enquesta d’inserció laboral a les persones titulades de les universitats catalanes de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya).

Aquest vídeo s’emmarca en la campanya ‘Deixa’t seduir!’ (obriu en finestra nova) que promou titulacions UPC poc conegudes, però que gaudeixen d’una elevada inserció laboral, a través del testimoni audiovisual d’un grup de nois i noies que ja s’han graduat. Els vídeos recullen la seva experiència en aquests estudis poc visibles, però rellevants per a diversos sectors econòmics estratègics del país i que gaudeixen d’una elevada inserció laboral.