Jornada: UPC ciutat i territori II

centres docents, institucional

per UPC
Octubre 2018

La jornada ‘UPC, ciutat i territori’ va reunir el 4 d’octubre, a la Facultat de Nàutica de Barcelona, alcaldes i alcaldesses, tinents d’alcaldes i regidors de Barcelona, Castelldefels, Manresa, Sant Adrià de Besòs, Sant Cugat del Vallès, Terrassa, Vilanova i la Geltrú i Viladecans, municipis on té presència la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Vídeo de la ponència 'UPC, ciutat i territori' que ha ofert Estanislau Roca, vicerector d'Infraestructures i Arquitectura.

En la jornada ‘UPC, ciutat i territori’ organitzada a la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) hi han participat l’alcalde de Sant Adrià de Besòs, Joan Callau; l’alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras; l’alcaldessa de Castelldefels, Maria Miranda; l’alcalde de Viladecans, Carles Ruiz; la tinenta d'alcalde de l’Ajuntament de Barcelona, Laia Ortiz; el tinent d’alcalde de Territori i Medi Ambient de Sant Cugat del Vallès, Joan Puigdomènech; el regidor de l'Ajuntament de Terrassa Adrián Sánchez, i la regidora d’Ensenyament i Universitats de Manresa, Maria Mercè Rosich.