Jornada de portes obertes de l'Escola de Doctorat

El passat dijous, 16 de maig, d’11:00 a 14:00 h, va tenir lloc la Jornada de Portes Obertes de l’Escola de Doctorat, a la sala d’actes de l’edifici Vèrtex del Campus Nord.

Visualitzacions False visualitzacions

Vídeo de la Jornada de Portes obertes de l’Escola de Doctorat, que va tenir lloc el passat dijous,16 de maig, a la sala d’actes de l’edifici Vèrtex del Campus Nord.

Vols continuar la teva formació acadèmica i et motiva la recerca? En aquest vídeo de la Jornada trobaràs tota la informació de les possibilitats que t’ofereix la Universitat una vegada hagis finalitzat els estudis de màster, des de l’estructura dels estudis de doctorat (durada, requisits, atribucions professionals) fins a la recerca aplicada o el doctorat industrial (recerca en la indústria).

A la UPC, els estudis de doctorat s'organitzen en 5 àmbits: arquitectura, urbanisme i edificació, ciències, enginyeria industrial, enginyeria civil i enginyeria de les TIC.