El Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques: ulls i oïda a l'Amazones

biosistemes, sostenibilitat

per Projecte Providence
Abril 2018

Investigadors de la UPC, Brasil i Austràlia obtenen les primeres imatges i sons d'un observatori instal·lat a l'Amazones. En aquest vídeo veuràs la biodiversitat que envolta les reserves brasileres.

El Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques (LAB) (obriu en finestra nova) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), dirigit per l’investigador Michel André, ha instal·lat una sèrie de sensors de monitorització, en temps real, de la biodiversitat a l'Amazones, en concret a les reserves brasileres de Mamirauá i Amanã. La iniciativa s'emmarca en el projecte de recerca Providence i ajudarà a combatre l'extinció d'espècies a la selva tropical. El LAB està vinculat a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) (obriu en finestra nova).