Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI)

informàtica, robòtica

per Institut de Robòtica i Informàtica Industrial
Desembre 2017

L’Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI) fa més de 20 anys que treballa en la recerca d’alt nivell per ajudar a les persones i millorar el medi ambient amb la programació de robots. Vols conèixer el present de la robòtica? Gaudeix d’aquest vídeo.

L’Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI), centre de recerca mixt del Consell Superior d’Investigacions Científiques i la Universitat Politècnica de Catalunya, presenta en aquest vídeo el treball de recerca en els camps de la robòtica, la visió per computador i el control automàtic. L’objectiu de l’IRI és avançar en el disseny i programació de nous robots que puguin ajudar-nos en les tasques diàries i millorar la relació amb el medi ambient mitjançant una millor gestió dels recursos com l’energia i l’aigua. Coneix la robòtica orientada a l’ésser humà!