Innova: 20 anys d'esperit emprenedor

empresa

per Servei de Gestió de la Innovació de la UPC
Novembre 2018

De la idea a la realitat: la UPC celebra els seus primers 20 anys d’esperit emprenedor. En aquest vídeo trobareu emprenedors amb entusiasme, iniciativa, constància, dedicació que han participat en el Programa Innova.

De la idea a la realitat: la UPC celebra els seus primers 20 anys d’esperit emprenedor. En aquest vídeo trobareu emprenedors amb entusiasme, iniciativa, constància, dedicació que han abanderat l'emprenedoria universitària.

El Programa Innova ha celebrat el seu 20è aniversari, un programa centrat a impulsar la cultura de la innovació i l’esperit emprenedor en la comunitat universitària. Al llarg d’aquests anys, s’han creat més de 300 empreses, més de 500 patents sol·licitades i més de 200 tecnologies llicenciades, tot amb el coneixement i la base tecnològica de la UPC.