Bachelor's degree in Industrial Technologies and Economic Analysis

empresa, enginyeries industrials

per UPF
Abril 2018

Espot publicitari del nou grau Bachelor's degree in Industrial Technologies and Economic Analysis (interuniversitari UPC-UPF) que s'iniciarà el proper curs acadèmic 2018-2019.

Espot publicitari del nou grau Bachelor's degree in Industrial Technologies and Economic Analysis (interuniversitari UPC-UPF) que s'impartirà el proper curs acadèmic 2018-2019.

El bachelor’s degree in Industrial Technologies and Economic Analysis (grau en Tecnologies Industrials i Anàlisi Econòmica) Obre en finestra nova combina els àmbits temàtics de l'enginyeria industrial amb els fonaments de l’economia per aportar coneixements interdisciplinaris d'alt nivell que permetin adaptar-se a noves situacions i assimilar els futurs avenços tecnològics que la indústria necessiti incorporar per a la millora dels seus productes i processos.

Aquest grau s'impartirà totalment en anglès conjuntament per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF), i respon a la necessitat de formar nous líders industrials que combinin una sòlida comprensió de la innovació i la tecnologia amb un coneixement detallat d'economia. A més, ofereix una excel·lent oportunitat per desenvolupar projectes d'innovació a través de les pràctiques professionals en empreses nacionals i internacionals.