EETAC connecta amb l’Estació Espacial Internacional

aeroespacial, secundària

per EETAC
Abril 2018

L'EETAC va connectar en directe via ràdio amb l'Estació Espacial Internacional ISS. Estudiants de secundària van participar en la connexió i van poder fer preguntes als astronautes de l'ISS sobre la seva experiència a l'espai.

L'Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) Obre en finestra nova va connectar en directe, via ràdio, amb l'Estació Espacial Internacional ISS Obre en finestra nova el passat mes de desembre. Estudiants de secundària d’arreu de Catalunya van poder preguntar als astronautes de l’Estació Espacial Internacional (ISS) sobre l’experiència a l’espai. Aquest vídeo recull el diàleg entre estudiants i astronautes.

La connexió amb l’ISS es va realitzar via ràdio, amb la col·laboració de l’Amateur Radio on the International Space Station (ARISS) Obre en finestra nova, a través d'un projecte que posa en contacte escoles i universitats amb els astronautes de l’estació de l’ISS mitjançant emissores de radioaficionats. L’activitat també va comptar amb el suport de la Unió de Radioaficionats del Baix Llobregat Obre en finestra nova, que va proporcionar l’equipament necessari i la instal·lació de la connexió.