Conferència: "Drones para salvar el mundo"

aeroespacial

per EETAC
Novembre 2018

A càrrec de Carlos Ferraz Pueyo, enginyer aeronàutic per l’EETAC, director d’innovació a HEMAV.

Carlos Ferraz Pueyo, enginyer aeronàutic per l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castellefels (EETAC) Obre en finestra nova. És director d’innovació a HEMAV, que va fundar amb sis companys més el 2012. En la conferència, que va tenir lloc el 15 de novembre passat a l’EETAC, es va explicar als estudiants de secundària de diferents centres de Catalunya com s’aplica la tecnologia de drons i satèl·lits per observar la Terra aprofitant els avantatges de la intel·ligència artificial en àmbits com l’agricultura de precisió i l’energia. El ponent també va aprofitar per explicar-ne les aplicacions científiques, com el projecte Gravimav, i humanitàries, detallant experiències com el projecte Locust a Mauritània, amb la FAO, i el futur d’aquesta tecnologia a la Mediterrània, en la cerca i salvament de persones al mar, dins del projecte FREEDA.

Aquesta conferència es va fer dins de les activitats de la 23a Setmana de la Ciència a la UPC Obre en finestra nova, adreçada a estudiants d’ESO, batxillerat i cicles formatius.