Com contribueix l'Arquitectura a la fabricació de material sanitari?

arquitectura

per UPC
Maig 2020

#CafèambTech amb Julia Capomaggi i Lluís Ortega

Visualitzacions False visualitzacions

Julia Capomaggi i Lluís Ortega, investigadors de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB) (obriu en finestra nova) i de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès (ETSAV) (obriu en finestra nova), expliquen en aquest vídeo com des d'aquesta escola col·laboren amb el moviment CoronavirusMakers (obriu en finestra nova) amb la fabricació de material sanitari amb impressió 3D.

#CafèambTechUPC és una campanya de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) a les xarxes socials que difon els projectes que la comunitat universitària està desenvolupant durant el confinament per l'emergència sanitària provocada per la COVID-19 a través de vídeos elaborats pels mateixos protagonistes.

#CafèambTechUPC
#UPCDesDeCasa