Welcome ceremony to PhD Students 2018-2019 academy year : xerrades

institucional

per UPC
Desembre 2018

Xerrades de tancament de la sessió de benvinguda als nous estudiants de doctorat.

El passat 9 de novembre va tenir lloc a l'Auditori de l'edifici Vèrtex de la UPC, la sessió de benvinguda als nous estudiants de doctorat, l'acte ha estat també el marc del lliurament dels premis extraordinaris de doctorat de la promoció 2015-2016.

En finalitzar la cerimònia s'han realitzat dues xerrades especialment adreçades als nous estudiants de doctorat: ‘5 tricks to take advantage of UPC libraries’, a càrrec de Pilar Bombín i Anna Rovira, del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC (obriu en finestra nova) ; i ‘Assessment/support from the International Students Office, for your legal procedures during your stay’, que ha ofert Bérénice Martín, del Gabinet de Relacions Internacionals (obriu en finestra nova) .

Sala de Premsa (obriu en finestra nova)