Acte d'investidura honoris causa de Donald R. Korb

institucional, òptica

per UPC
Maig 2018

Acte d’investidura del l'optometrista Donald R.Korb com a doctor honoris causa de la Universitat Politècnica de Catalunya.

El passat 30 de maig, a les 11.30 hores, a la sala d'actes de l'edifici Vèrtex (plaça Eusebi Güell, 6, Barcelona), va tenir lloc l'acte d'investidura de l'optometrista Donald R. Korb com a doctor honoris causa de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Donald R. Korb, professor i investigador, destaca per la seva aportació a la recerca i el desenvolupament d’eines de diagnosi i tractament de l’ull sec i és un referent en el camp de les lents de contacte i la superfície ocular. El professor de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa, Jaume Pujol exercirà de padrí durant l’acte d’investidura.