Acte d'investidura honoris causa del Dr. Alessio Figalli

institucional, matemàtiques

per UPC
Desembre 2019

Acte d’investidura del professor Alessio Figalli com a doctor honoris causa de la Universitat Politècnica de Catalunya·BarcelonaTech.

Visualitzacions False visualitzacions

El divendres 22 de novembre, a les 11:30 h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex, va tenir lloc l’acte d’investidura del professor Alessio Figalli com a doctor honoris causa de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), a proposta de la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) (obriu en finestra nova).

Alessio Figalli és professor de l’ETH Zurich (obriu en finestra nova) i un dels matemàtics internacionals més rellevants de l’actualitat, guardonat amb la medalla Fields 2018. El professor i investigador ICREA (obriu en finestra nova) Xavier Cabré (obriu en finestra nova), del Departament de Matemàtiques (obriu en finestra nova) de la UPC, ha exercit de padrí durant l’acte d’investidura.