Acte d'investidura honoris causa de Margaret H.Hamilton

informàtica, institucional, matemàtiques

per UPC
Octubre 2018

Acte d’investidura de la cientifica computacional Margaret H.Hamilton com a doctora honoris causa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

El 18 d’octubre, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex (obriu en finestra nova) , va tenir lloc l’acte d’investidura de la matemàtica Margaret H. Hamilton com a doctora honoris causa de la Universitat Politècnica de Catalunya.
Margaret H. Hamilton (Indiana, Estats Units), científica computacional, matemàtica i enginyera de sistemes, va ser directora de la Divisió d'Enginyeria del Software del Laboratori d'Instrumentació del Massachusetts Institute of Technology (MIT) (obriu en finestra nova) dels Estats Units, on va liderar el desenvolupament del software de navegació per al programa espacial Apollo.

La proposta, aprovada pel Consell de Govern, ha estat impulsada per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) (obriu en finestra nova) i va posar punt final a la celebració del 40è aniversari de la Facultat.