Ara veus Acte d'investidura honoris causa de Margaret H.Hamilton

Octubre 2018

informàtica, institucional, matemàtiques

Amplia pantalla

Acte d’investidura de la matemàtica Margaret H.Hamilton com a doctora honoris causa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Visualitzacions 16

comparteix: envia un correu electronic

comparteix: al Facebook

Atenció! Tens problemes per visualitzar l'emissió en directe?

Per poder visualitzar correctament les emissions en directe al canal UPCtv és necessari tenir habilitat el connector de Flash.Clica a aquest enllaç per activar-lo i visualitzar correctament l'emissió.

El proper 18 d’octubre, a les 11:30 hores, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex (obriu en finestra nova) , tindrà lloc l’acte d’investidura de la matemàtica Margaret H. Hamilton com a doctora honoris causa de la Universitat Politècnica de Catalunya.
Margaret H. Hamilton (Indiana, Estats Units), científica computacional, matemàtica i enginyera de sistemes, va ser directora de la Divisió d'Enginyeria del Software del Laboratori d'Instrumentació del Massachussets Institute of Technology (MIT) (obriu en finestra nova) dels Estats Units, on va liderar el desenvolupament del software de navegació per al programa espacial Apollo.

La proposta, aprovada pel Consell de Govern, ha estat impulsada per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) i posarà punt final a la celebració del 40è aniversari de la Facultat.