Acte d’investidura honoris causa del Dr Evert Hoek

enginyeria civil, institucional

per UPC
Març 2019

Acte d’investidura del Dr. Evert Hoek com a doctor honoris causa de la Universitat Politècnica de Catalunya.

L’acte va tenir lloc el dimecres 6 de març, a les 11.30 hores, a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (obriu en finestra nova) .
David Parcerisa, professor i investigador del Departament d’Enginyeria Minera, Industrial i TIC de la UPC (obriu en finestra nova), va exercir de padrí i va fer la lectura dels mèrits del científic.
Hoek enginyer especialitzat en túnels i estabilitat de talussos i un referent internacional en enginyeria minera i en mecànica de roques, ha desenvolupat durant més de 50 anys una tasca docent, investigadora i professional excel·lent en l’àmbit de l’enginyeria geològica, civil i minera.