"A l'hora de triar els estudis, cal mirar també el futur laboral que ens espera!"

enginyeria civil, sostenibilitat

per UPC
Maig 2018

Quines oportunitats professionals ofereix el grau en Enginyeria Minera? Coneix en aquest vídeo l’experiència personal d’en Carles Xandri, alumni UPC.

Carles Xandri va estudiar el grau en Enginyeria Minera a lEscola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) (obriu en finestra nova) . Després d’adquirir experiència professionals durant cinc anys a Edimburg, actualment treballa en l’àmbit de la consultoria minera arreu de Catalunya. Estudiar i treballar en temes ‘molt pràctics i a l’aire lliure’ són les raons que el van portar a estudiar aquesta titulació, única a Catalunya.

Descobreix en aquest clip les sortides professionals d’aquest grau amb una inserció laboral de pràcticament del 100 %, segons dades de la 6a enquesta d’inserció laboral a les persones titulades de les universitats catalanes de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya).

Aquest vídeo s’emmarca en la campanya ‘Deixa’t seduir!’ (obriu en finestra nova) que promou titulacions UPC poc conegudes, però que gaudeixen d’una elevada inserció laboral, a través del testimoni audiovisual d’un grup de nois i noies que ja s’han graduat. Els vídeos recullen la seva experiència en aquests estudis poc visibles, però rellevants per a diversos sectors econòmics estratègics del país i que gaudeixen d’una elevada inserció laboral.