Canal EPSEM. Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa

• L'experiència de ser cooperant en la mineria

Publicació: 14/04/2018

L'ONG Mineria pel Desenvolupament (MPD) de l’EPSEM realitza projectes de cooperació arreu del món amb el desig de millorar les condicions de treball de les persones que es dediquen a la mineria.

• Grau en Enginyeria Minera

Publicació: 05/03/2018

Per què estudiar el grau en Enginyeria Minera? Perquè seràs un enginyer o enginyera polivalent, capaç de dissenyar i planificar activitats mineres, restaurar espais naturals degradats o gestionar residus, entre moltes altres sortides professionals. Descobreix-les en aquest vídeo!

• Manresa funciona!

Publicació: 27/06/2016

Un professor universitari canta les excel·lències del seu centre d’ensenyament, envoltat d’alumnes que estan estudiant.

• Vols ser enginyer/a a l'EPSEM?

Publicació: 27/06/2016

Vols ser enginyer? Vols ser enginyera? Coneix l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)

• Sessió informativa dels Màsters Universitaris de l’EPSEM

Publicació: 06/06/2013

Sessió informativa dels màsters universitaris a l'Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM): Màster en Enginyeria de Mines i màster en Enginyeria dels Recursos Naturals. Modalitat presencial i semipresencial.

• Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)

Publicació: 03/10/2010

Saps que som l'únic centre de Catalunya que imparteix l'Enginyeria de Recursos Minerals? Ràpida inserció laboral, ampli ventall de sortides professionals, tracte proper amb el professorat, beques... Ja ens coneixes? Descobreix l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa en 3 minuts!