Canal Actes i conferències

• Pla Estratègic de les TIC UPC 2019-2021

Publicació: 04/07/2019

Vídeo de la presentació dels resultats del PETIC UPC, que va tenir lloc el 25 de juny, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord.

• Jornada de portes obertes de l'Escola de Doctorat

Publicació: 27/06/2019

El passat dijous, 16 de maig, d’11:00 a 14:00 h, va tenir lloc la Jornada de Portes Obertes de l’Escola de Doctorat, a la sala d’actes de l’edifici Vèrtex del Campus Nord.

• Conferència: “Women in STEM”

Publicació: 19/06/2019

Vídeo de la conferència “Women in STEM”, a càrrec de l’enginyera Elisabeth Rasekoala, que va tenir lloc el 13 de juny, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex.

• Conferència: 'Supporting STEM education for women in the developing world'

Publicació: 06/06/2019

Vídeo de la conferència:'Supporting STEM education for women in the developing world' , que va tenir lloc el 4 d’abril passat al Palau Macaya dins del cicle Dona i tecnologia: un tàndem de futur.

• Debat sobre l'ètica a les universitats politècniques

Publicació: 08/05/2019

El Vicerectorat de Política Científica de la UPC va organitzar, l’11 d’abril passat, el Debat sobre l’ètica a les universitats politècniques, amb la finalitat de respondre els interrogants sobre com podem afrontar els avenços que s’estan produint en els àmbits de les ciències, les enginyeries i la tecnologia.

• Acte d’investidura honoris causa del Dr Evert Hoek

Publicació: 08/03/2019

Acte d’investidura del Dr. Evert Hoek com a doctor honoris causa de la Universitat Politècnica de Catalunya.

• Conferència: "Drones para salvar el mundo"

Publicació: 19/11/2018

A càrrec de Carlos Ferraz Pueyo, enginyer aeronàutic per l’EETAC, director d’innovació a HEMAV.

• Acte d'investidura honoris causa de Margaret H.Hamilton

Publicació: 22/10/2018

Acte d’investidura de la cientifica computacional Margaret H.Hamilton com a doctora honoris causa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

• Jornada: UPC ciutat i territori I

Publicació: 09/10/2018

La jornada ‘UPC, ciutat i territori’ va reunir el 4 d’octubre, a la Facultat de Nàutica de Barcelona, alcaldes i alcaldesses, tinents d’alcaldes i regidors de Barcelona, Castelldefels, Manresa, Sant Adrià de Besòs, Sant Cugat del Vallès, Terrassa, Vilanova i la Geltrú i Viladecans, municipis on té presència la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

• Jornada: UPC ciutat i territori II

• Jornada: UPC ciutat i territori III