Tots els vídeos

• Lliçó inaugural curs 2017-2018

Publicació: 10/10/2017

Lliçó inaugural “30 anys després”, a càrrec de Carme Pigem, amb motiu de l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2017-2018, celebrat el 23 de setembre de 2017.

• Moviment UPC

Publicació: 01/10/2017

I tu, què et mou? Descobreix el moviment UPC!

• La UPC avui

Publicació: 01/10/2017

Els valors que defensem, els reptes i els objectius que perseguim, reflectits en un nou vídeo de presentació de la UPC.

• Acte de benvinguda als estudiants de postgrau

Publicació: 29/09/2017

• Disc solar Stirling. Estudi i construcció

Publicació: 25/09/2017

Guillem Gutiérrez guanyador del 18è Premi UPC en la categoria de treballs de recerca de batxillerat amb el seu treball Disc solar Stirling. Estudi i construcció, que analitza aquest tipus de motor, el seu funcionament i les seves possibles aplicacions.

• Interespacios urbanos: Casa Fábrica Ribas i Aimar

Publicació: 25/09/2017

Cristina Sobrado ha guanyat el 18è Premi UPC en la categoria de CFGS amb el seu treball Interespacios urbanos: Casa Fábrica Ribas i Aimar, que recupera un passatge del barri del Raval de Barcelona. Estudiarà el grau en Estudis d’Arquitectura a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV).

• Un petit ecosistema. Creació d'un hort urbà

Publicació: 25/09/2017

Emma Calvo ha quedat finalista del 18è Premi UPC amb treball Un petit ecosistema. Creació d’un hort urbà. L’alumna planteja un petit ecosistema format per plantes, aigües i peixos, fent ús només d’un 5 % o 10 % de l’aigua que s’utilitza en l’agricultura tradicional i evitant l’ús de pesticides i fertilitzants.

• Creació i edició d’una pròtesi de mà amb una impressora 3D

Publicació: 25/09/2017

Ariadna Campoy i Màxim Montero han guanyat la categoria Ciencia en Acción del 18è Premi UPC, amb el treball Creació i edició d'una protèsi de mà amb una impressora 3D. El seu treball ha estat seleccionat per participar en el concurs internacional XVIII Ciencia en Acción.

• Grau en Enginyeria de Materials

Publicació: 21/07/2017

Vols saber per què Laura, Nicolas i Lucas han decidit estudiar el grau en Enginyeria de Materials? Mira aquest vídeo i ho descobriràs!

• Biblioteca del Campus del Baix Llobregat (BCBL)

Publicació: 19/07/2017

Biblioteca del Campus del Baix Llobregat: 10 anys junts.
    Encara no has vist el vídeo resum dels 10 anys de la Biblioteca del Campus del Baix Llobregat (BCBL)?

• 6a Jornada anual UPC Alumni

Publicació: 10/07/2017

El passat dilluns 12 de juny, a les 19 hores, a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), va tenir lloc la 6a Jornada anual UPC Alumni.

• 30è aniversari del programa Erasmus

Publicació: 31/05/2017

En el marc del 30è aniversari del programa Erasmus, Erasmus + ha publicat un vídeo que recull algunes de les experiències d’estudiants, professors i coordinadors d'arreu del món.