Vols conèixer les guanyadores del 5è Concurs Carpeta UPC?

per Servei de Comunicació i Promoció
Juliol 2008

"Buits d'aire, plens de coneixement" és el títol del disseny guanyador per a la carpeta de la UPC d'enguany.

El disseny “Buits d'aire, plens de coneixements” va guanyar el 5è Concurs de la carpeta UPC per al curs 2008-2009. La proposta va ser elaborada per Cristina Bestratén i Aina Bigorra, de l'Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona, que va ser la més votada dels cinc dissenys finalistes. En total, la carpeta guanyadora va rebre un 40,8% dels 8.122 vots emesos per tota la comunitat universitària.

Els dissenys finalistes van ser “Enginy”, de Raúl Aparicio, estudiant de la Facultat d’Informàtica de Barcelona; “Mou-te”, disseny de Robert Olagorta, estudiant d'enginyeria industrial a l'ETSEIB; “Molt d’estudi i molta gresca a la UPC”, proposta d’Oriol Ciurana, de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicacions de Barcelona; i “Universos”, presentat per Rosana Castañón, estudiant de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona. Quatre finalistes d’un concurs en què s’havien presentat 43 dissenys, un 16% més que en l’edició anterior.

Si tens una bona proposta -una il·lustració, una fotografia, un bon disseny- i vols que més de 30.000 estudiants portin la teva idea sota el braç, anima't a participar en la propera edició d'aquest concurs!