VII Lliga de Debat Universitari

premis i concursos

per Servei de Comunicació i Promoció
Juny 2011

«Lideratge i emprenedoria, qualitats principalment masculines?» és el tema de la setena edició d'aquesta lliga de debat. L'objectiu de la competició és fomentar l'ús de la paraula entre l'estudiantat.

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha acollit, entre el 22 i el 25 de març, la setena edició de la Lliga de Debat Universitari Obre en finestra nova de la Xarxa Vives d'universitats Obre en finestra nova, que ha tingut lloc al Campus Nord de Barcelona, amb la participació de 12 equips d’estudiants de la Xarxa Vives. Els equips han defensat, alternativament, posicions a favor i en contra sobre el tema "Lideratge i emprenedoria, qualitats principalment masculines?".

Equips d’estudiants de 12 universitats –Abat Oliba CEU, Alacant, Autònoma de Barcelona, Barcelona, Illes Balears, Internacional de Catalunya, Jaume I, Lleida, Miguel Hernández d’Elx, Oberta de Catalunya, Politècnica de Catalunya i Ramon Llull— han participat en aquesta competició, que té com a objectiu fomentar l’ús de la paraula entre els estudiants de les universitats de la Xarxa, sota el format d’un enfrontament dialèctic entre els diversos equips.

L'equip de debat de la Universitat Ramon Llull s'ha imposat a l'equip de la Universitat Autònoma de Barcelona a la final que podeu seguir en aquest vídeo. La UPC ha guanyat el premi al millor equip atorgat pels participants en el debat.