UPC, una universitat que mira cap al món

institucional, internacional

per Gabinet de Relacions Internacionals
Maig 2017

Sis persones –estudiants i professors de la UPC– han compartit, a través d’aquest vídeo, la seva visió de la Universitat Politècnica de Catalunya, una universitat que ha estès la seva activitat docent i de recerca arreu del món amb una àmplia oferta d'estudis impartits en anglès, acords de mobilitat i de doble titulació amb institucions de prestigi, i la participació en projectes de recerca i d'innovació i en les principals xarxes educatives i de recerca internacionals. Una universitat que mira cap al món.

Anshuman Bhadauria ha escollit la UPC per ampliar la seva formació: és estudiant del master’s degree in Numerical Methods in Engineering. Zhang Fengbo és estudiant de la Universitat de Tongji (Xina) i fa a la UPC un programa de doble titulació amb el màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports. Ara té l’oportunitat de conèixer la recerca que es duu a terme en els diferents laboratoris i centres de recerca de la Universitat. Stephen Bates és arquitecte, del despatx londinenc Sergison Bates architects, i ha estat a la UPC per fer un visiting studio amb estudiants d'Arquitectura.

Maria Pau Ginebra és professora, catedràtica d’universitat i directora del grup de recerca de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits i del Departament de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica. Mateo Valero també és catedràtic d’universitat, des del 1983, i és professor del Departament d’Arquitectura de Computadors. Des de l'any 2004 dirigeix el Barcelona Supercomputing Center – Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS). Enric Fossas és catedràtic d’universitat i professor i investigador del grup de recerca Control Avançat de Sistemes d'Energia i del Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial. Des de 2013 és rector de la UPC.

És la visió sis persones que han estat vinculades, d'una manera o una altra, a la Universitat i que ens han aportat la seva visió de la UPC. Us convidem a conèixer, a través d’ells, la Universitat Politècnica de Catalunya, una institució que s'ha marcat com a objectiu arribar a ser internacional en tots els àmbits i a tots els nivells. Amb aquest objectiu ha elaborat i posat en marxa un nou pla d'internacionalització Obre en finestra nova perquè la Universitat miri, una mica més, cap al món.