Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC)

empresa, institucional

per Servei de Comunicació i Promoció
Maig 2011

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) és la universitat tecnològica de referència en els àmbits de l'enginyeria, l'arquitectura i les ciències. Et convidem a conèixer-la a través d'aquest vídeo.

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) és la universitat tecnològica de referència en els àmbits de l'enginyeria, l'arquitectura i les ciències. Imparteix una àmplia oferta d'estudis de grau i màster universitari orientades a l'adquisició de competències que demanda l'actual mercat laboral, i transfereix al teixit empresarial la seva expertesa a través de projectes de recerca i d'innovació. Aquest vídeo recull les principals magnituds i dades de la UPC, així com els seus valors corporatius.