Una butaca de jardí feta amb palets de fusta?

premis i concursos, secundària, sostenibilitat

per Servei de Comunicació i Promoció
Octubre 2011

Tot un repte: dissenyar i construir una butaca i una taula de jardí a partir d'un material reutilitzable com són els palets de fusta de transport de mercaderies. L'Albert ho ha fet i el seu treball ha estat premiat com a millor projecte de cicles formatius de grau superior. Les vols veure?

La Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC) celebra l’acte de lliurament del 12è Premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat i cicles formatius de grau superior. Arquitectura, ciència i tecnologia sostenibles Obre en finestra nova, coincidint amb la inauguració oficial del curs acadèmic 2011-2012 del sistema universitari català. El premi al millor treball de recerca de batxillerat ha estat concedit al treball 'Teli: un projecte d’autosuficiència energètica', d'Eduard Serrahima, mentre que 'Disseny d’una butaca de jardí i una tauleta auxiliar', d’Albert Alcoverro, ha estat guardonat en la categoria de projectes de cicles formatius de grau superior. El premi finalista ha estat per Arnau Gil pel seu treball 'L’economia de l’hidrogen'.

L’acte de lliurament dels guardons, presidit per Xavier Colom, vicerector de Docència i Estudiantat, compta amb la presència i les intervencions de Manuel Nicolàs, vicesecretari del Col·legi d’Enginyers Tècnics de Barcelona; Josep Noguer, representant de la Càtedra UPC Endesa Red de Valors Humans en l’Enginyeria – Victoriano Muñoz Homs; i Enric Carrera, representant de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC, com a representants de les diferents entitats i institucions col·laboradores d’aquest Premi. Posteriorment, durant l’acte d’inauguració del nou curs acadèmic, es realitza el lliurament dels diplomes i es visita l’exposició dels treballs guanyadors.