Un toc de color per a la nova carpeta de la UPC

premis i concursos

per Servei de Comunicació i Promoció
Febrer 2009

Olga Serra i Roger Puigví, estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, han estat els guanyadors del 6è Concurs Carpeta UPC. Vols saber què va inspirar el seu disseny?: una caixa de llapis en un basar xinès va ser l'origen de la idea guanyadora per a la nova carpeta de la Politècnica. Entra i descobreix-ho!

El disseny “Un toc de color” ha guanyat el 6è Concurs Carpeta UPC per al curs 2009-2010Obre en finestra nova. La proposta ha estat elaborada per Olga Serra i Roger Puigví, estudiants de 5è i 4t curs d'Arquitectura, respectivament, a l'Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona. En total, la carpeta guanyadora ha rebut un 37% dels 10.116 vots emesos per tota la comunitat universitària.

Els dissenys finalistes han estat “Dieta universitària”, d'Estela Salinas, i "Desxifrant coneixements: descobrint la UPC", de Sílvia Casitas, també estudiants de l'ETSAB. Duess finalistes d'un concurs en què s'han presentat un total de 107 dissenys, superant amb escreix la xifra de 43 propostes presentades en l'edició anterior.

Si tens una bona proposta -una il·lustració, una fotografia, un bon disseny- i vols que més de 30.000 estudiants portin la teva idea sota el braç, anima't a participar en la propera edició del concurs!