Torneig FIRST LEGO League a la UPC

institucional, robòtica, secundària, sostenibilitat

per UPC
Febrer 2016

Més d’un centenar d’estudiants de primària i secundària han participat, el 20 de febrer, en un dels tornejos classificatoris de la FIRST LEGO League (FLL), que ha organitzat la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al Campus Nord de Barcelona.

Més d’un centenar d’estudiants de primària i secundària han participat, el 20 de febrer, en un dels tornejos classificatoris de la FIRST LEGO League (FLL) Obre en finestra nova, que ha organitzat la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al Campus Nord de Barcelona. Els estudiants, amb els seus robots LEGO, han hagut de resoldre desafiaments ambientals i de gestió de residus. El vídeo és el recull de les fotografies realitzades durant tota la jornada.

Fotos: Servei de Comunicació i Oriol Closa