Timelapse RESSÒ Solar Decathlon Europe 2014

per RESSO SD
Juny 2014

Un equip d’estudiantat de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès (ETSAV)  presenta RESSÒ, un espai autosuficient i sostenible, per a la rehabilitació social amb el qual participa, un any més, en la competició internacional universitària Solar Decathlon Europe 2014.

Un equip d’estudiantat de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès (ETSAV) (obriu en finestra nova) presenta RESSÒ, un espai autosuficient i sostenible, per a la rehabilitació social amb el qual participa, un any més, en la competició internacional universitària Solar Decathlon Europe 2014 (obriu en finestra nova).

El vídeo que us presenten és el repte de muntar l'estructura sencera del prototip i pujar la coberta en només quatre hores. Els timings van anar sobre rodes, tothom va treballar en equip i gairebé el 50% del prototip es va muntar.