Taula Rodona "Dones i enginyeria: per què, quan i com cal fomentar les vocacions tecnològiques entre les noies?"

aeroespacial, dona i tecnologia

per EETAC
Gener 2015

Taula rodona "Dones i enginyeria: per què, quan i com cal fomentar les vocacions tecnològiques entre les noies?". Va tenir lloc el 20 de novembre de 2014 a la Sala d’Actes de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), en el marc de les activitats organitzades amb motiu de la 19a Setmana de la Ciència a la UPC.

La taula rodona "Dones i enginyeria: per què, quan i com cal fomentar les vocacions tecnològiques entre les noies?" va tenir lloc el 20 de novembre de 2014 a la Sala d’Actes de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) Obre en finestra nova, en el marc de les activitats organitzades amb motiu de la 19a Setmana de la Ciència a la UPC. Especialment adreçada a professorat de ciències i tecnologia dels centres de secundària i va comptar amb la participació de:

• María Ángeles Martín, professora d'Enginyeria Aeronàutica a la Universidad de Sevilla, finalista del premi internacional GEDC Airbus Diversity Award.
  • Roser Cussó, Departament d'Ensenyament, Àrea de Tecnologies per a l'Aprenentatge i el Coneixement (TAC).
  • Francesca Torrell, enginyera de Telecomunicació i professora d'Organització d'Empreses a l'EETAC.