Sessió ordinària del Claustre Universitari del 2 de maig

per UPC
Maig 2017

El Claustre Universitari de la UPC s'ha reunit el 2 de maig en sessió ordinària

El Claustre Universitari de la UPC s'ha reunit el 2 de maig en sessió ordinària.

El Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 2 de maig, de 9.30 a 14.30 hores, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona).

El Claustre Universitari de la UPC Obre en finestra nova, el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària, s'ha reunit el 7 de març en sessió ordinària. La reunió s'ha dut a terme amb l’ordre del dia següent:

1. Constitució i obertura del Claustre Universitari.

2. Ratificació de la normativa per a l’elecció dels membres del Consell de Govern.

3. Ratificació de la normativa per a l’elecció dels membres de la Mesa del Claustre Universitari.

4. Informe de la Síndica de Greuges.

5. Torn obert d’intervencions.

6. Elecció dels membres del Consell de Govern i de la Mesa del Claustre Universitari.

La documentació corresponent a aquesta sessió està disponible en aquest enllaç