Sessió ordinària del Claustre Universitari - 16 de desembre de 2014

institucional

per Servei de Comunicació
Desembre 2014

Segona part de la sessió ordinària del Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) celebrada el 16 de desembre de 2014 a l’Auditori de l’edifici Vèrtex, a Barcelona

Primera reunió del Claustre Universitari a la qual estan convocats els membres claustrals elegits, per renovar les vacants, en les votacions del 30 d’octubre passat. S'ha desenvolupat en dues reunions, el 2 i 16 de desembre, obertes a la comunitat univesitiària, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex (plaça d’Eusebi Güell, 6. Barcelona).

En aquesta sessió, s'ha acordat iniciar el procés de reestructuració dels departaments de la Universitat i s'ha encarregat al Consell de Govern que adopti els acords pertinents per impulsar-la, d’acord amb les línies mestres definides en el document aprovat. En la mateixa reunió, el rector Enric Fossas ha presentat l’Informe sobre la política universitària i el seu programa d’actuació.